ART-INFO

Віза в Угорщину

стаття



Віза в Угорщину: особливості отримання, вартість, переваги 

 

 

Угорщина – одна з найближчих європейських  країн, межує із Закарпатською областю, в якій колись  зіграла важливу історичну роль. Тому хоч інколи до неї треба по-сусідськи навідуватись. Недарма ж столицю Угорщини – Будапешт – відносять до найкрасивіших міст світу.  Безліч туристів щороку їздять в Угорщину покращувати здоров’я, відпочивати, навчатись, працювати і просто подорожувати. Тому, тема отримання візи в Угорщину завжди є актуальною.

Українським туристам, аби побачити всю красу визначних угорських місць потрібно окрім бажання, запастися чималим терпінням для довготривалого оформлення усіх потрібних документів. Крім цього, турист повинен бути матеріально забезпеченим і знати мету подорожі, а вже опісля - можна вирушати в дорогу. Деякі переваги в отриманні візи є у закарпатців, оскільки вони мешкають у прикордонній зоні.

 

 

Для отримання шенгенської візи варто знати

 

Шенгенські візи[1] бувають трьох типів:

-         Транзитна віза в аеропорті (віза типу «А») - віза цієї категорії видається для можливості пересадки в аеропорту Угорщини на рейс у третю країну протягом найближчих 24 годин. Громадяни України звільнені від візи такого типу;

-         Транзитна віза (віза типу «В») – дає право на одно-, двох- або багаторазовий в’їзд з метою транзиту (через Угорщину в інші країни). Перебування не більше 5 днів.

-         Віза на короткочасне перебування  (віза типу «С») – дає право на одно-, двох- або багаторазовий   в’їзд. У випадку безперервного перебування не більше 90 діб від моменту в’їзду. У випадку, якщо туристи знаходяться в країні менше 90 діб, їх можна продовжити протягом 6 місяців.

-         Віза тимчасової посвідки на проживання (віза типу «D») - на термін перебування від 90 днів до 1 року.

 

Віза в Угорщину – документи

 

Для отримання шенгенської візи типу «С» потрібно мати наступні документи:

 

  1. Закордонний паспорт;
  2. Фото паспортного розміру (не давніше 6 міс.);
  3. Анкету, заповнену латинськими літерами, з підписом;
  4. Медичну страховку.

 

Документи необхідно здати в Консульство особисто!

 

Окрім загальних вимог, потрібно засвідчити матеріальну забезпеченість та мету перебування на основі одного з наступних документів:

 

Для підтвердження матеріальної забезпеченості:

-         оригінал довідки про прибуток з місця роботи, або

-         банківський витяг про грошовий обіг за останні три місяці, або

-         у випадку ПП – довідка про реєстрацію підприємницької діяльності, або

-         посвідчення пенсіонера, або

-         у випадку неповнолітнього – документ від законного опікуна про матеріальне забезпечення, або

-         запрошення, яке було підтверджене або видане Державною Еміграційною Службою Угорщини.

 

 

Для підтвердження мети поїздки:

 

Для транзитної візи:

-   дійсний проїзний квиток, який підтверджує мету поїздки або документи на транспортний засіб, який використовується в країні поїздки і належним чином застрахований.

 

Для отримання короткочасної в’їзної візи:

- у випадку туристичної поїздки: довідка туристичного агентства, або, у випадку індивідуальної поїздки  - про наперед розрахований нічліг;

- у випадку поїздки з науковою метою, з метою навчання або підвищення кваліфікації: довідка закладу, який приймає та довідка про місце перебування в Угорщині;

- у випадку візиту: потрібне запрошення, написане або підтверджене Еміграційною Службою Угорщини, або нотаріально завірене запрошення з копією паспорту особи, яка запрошує;

- у випадку бізнес-поїздки: запрошення угорського партнера та довідка, яка засвідчує торгівельні відносини;

- у випадку поїздки з метою лікування: довідка від медичного закладу, що приймає, яка містить в собі підтвердження змоги оплати курсу лікування;

- у випадку поїздки з культурною метою: угода про доручення, запрошення на творчу працю, або запрошення від організаторів культурної події;

- у випадку спортивної події: акредитація, що засвідчує участь у спортивних змаганнях в Угорщині, або контракт, підписаний з угорською спортивною організацією;

- у випадку участі в конференції: запрошення від організатора конференції;

- у випадку поїздки з іншою метою (регулярні закупки, розважання): довідка про те, що особі відомі умови карно-кримінальних нормативів в Угорщині та документи про мету в’їзду та перебування.

Відвідувачі можуть отримати багаторазові візи або візи на довготривале перебування на підставі того, що вони можуть підтвердити наявність умов перебування, добросовісність, тощо.

 

 

Віза в Угорщину – вартість

 

Вартість консульського збору опрацювання анкет громадян України складає 35 євро.

Держави шенгенської конвенції склали вартість у розмірі 70 євро на опрацювання тих віз, на які було подано анкету протягом трьох днів перед запланованою поїздкою.

Вартість візи на сезонну працю – 40 євро.

 

  • Консульський збір потрібно оплатити в банку відразу після подачі анкети. Опрацювання анкети розпочнеться, коли консульство отримає повідомлення з банку про сплату.
  • За видачу візи консульство не нараховує інші збори.
  • У випадку відмови у  візі кошти не повертаються.

 

Категорії осіб, звільнені від оплати консульського збору:

-         діти до 14 років, які записані в закордонний паспорт батьків;

-         члени родини ЄЕП;

-         діти до 6 років, які мають власний закордонний паспорт;

-         наукові дослідники.

 

Особливості!

Враховуючи Угоду між Україною та ЄС про спрощення видачі віз, є ще додаткові категорії осіб, звільнені від сплати консульського збору:

  1. Близькі родичі тих громадян України, які правомірно перебувають на території Угорщини;
  2. Члени офіційних делегацій;
  3. Працівники органів уряду, місцевого самоврядування, парламентські депутати;
  4. Учні, студенти, аспіранти та їх супроводжуючі викладачі, які в’їжджають з метою навчання чи підвищення кваліфікації;
  5. Інваліди та особи, які їх супроводжують;
  6. Учасники міжнародних спортивних подій та особи, які їх супроводжують;
  7. Діячі культури, науки та мистецтва;
  8. Журналісти;
  9. Пенсіонери;
  10. Залізнодорожні працівники міжнародних рейсів, машиністи;
  11. Діти до 18 років та утримані особи до 21 років.

 

 

Віза в Угорщину – термін оформлення

 

Розгляд анкет відповідно до правових норм може складати від 10 до 30 днів з моменту подачі. Щоб подати документи на отримання візи, потрібно попередньо записатися на прийом у Консульство за телефоном: 050-430-06-46. Документи розглядаються протягом 7-10 днів. Після чого туристу дають візу або відмовляють в ній.

 

 

Віза в Угорщину – швидше чи дешевше?

 

Якщо туристи не бажають стояти в чергах і самостійно намагатися отримати візу, а економлять час і не можуть чекати 30 днів, є варіант замовлення візи через компанію «Vip Visa».

Тривалість перебування в країні – від 14 до 21 днів.

Вартість візи 280 євро.

Термін оформлення14 діб.

 

Перелік потрібних документів:

-         оригінал закордонного паспорту;

-         ксерокопія внутрішнього паспорту;

-         ксерокопія ідентифікаційного номера;

-         фото;

-         довідка з місця роботи;

-         анкетні дані.

 

Адреса сайту: http://vipvisa.com.ua

 

 

Віза в Угорщину – дозвіл малого прикордонного руху

 

Дозвіл малого прикордонного руху дає право на багаторазовий безвізовий в’їзд та протягом будь-яких шести місяців на безперервне перебування максимальною тривалістю три місяці, особливо якщо обґрунтованою метою поїздки є підтримка соціальних, культурних, сімейних або торгівельних відносин. Документ можуть видавати Генеральне Консульство Угорської Республіки в м. Ужгород та Консульство в м. Берегово.

На отримання дозволу мають право ті особи, та їхні безпосередні родичі, які більше, ніж три роки постійно проживають на одному з населених пунктів (прикордонні населені пункти).

 

Термін дійсності дозволу малого прикордонного руху не може перевищити термін дійсності проїзного документу. Максимальний термін дійсності -5 років, мінімальний - 1 рік. 

 

Вартість збору за видання дозволу складає 20 євро.  

 

Пенсіонери, діти до 18 років, утриманні особи до 21 року та інваліди отримують дозвіл безкоштовно. 

 

Особливості дозволу малого прикордонного руху!

Дозвіл малого прикордонного руху дійсний лише на відстані не більше 50 км. від кордону. Тобто, якщо закарпатці бажають поїхати в Будапешт або інше місто, розташоване більш ніж за 50 км. від кордону, вони повинні оформляти звичайну шенгенську візу типу «С» за повну вартість (35 євро).

 

 

Адреса консульських бюро прийому відвідувачів:

 

Генеральне Консульство в м. Ужгород

Ужгород, Православна набережна, 12. Телефон: (+380-312) 615788, 614440. Факс: (+380-312) 614189 E-mail: info.ung@kum.hu

 

Консульство в м. Берегово

Берегово, вул. Богдана Хмельницького, 53. Тел.: 380-3141) 425-81 , 425-82, 425-83. Факс:  (+380-3141) 425-84. E-mail: mission.brg@kum.hu; consulate.brg@kum.hu

 

Прийом відвідувачів:  понеділок-четвер: 9.30-17.00,  п’ятниця 9.30-14.30 (за київським часом).

 

 

 



[1] З 2007 року Угорщина стала повноцінним членом шенгенського простору.

 



Обновлен 06 фев 2012. Создан 05 фев 2012



  Комментарии       
Всего 5, последний 1 мес назад
slavik1208b 01 ноя 2013 ответить
Які документи потрібно для дозволу малого прикордонного руху?
kiw555 28 апр 2014 ответить
Які документи потрібно для дозволу малого прикордонного руху і куди звертатись?
   
mih.popovich 02 сен 2014 ответить
Які документи потрібно для дозволу малого прикордонного руху і куди звертатись?
iurii.lukandi 20 июн 2014 ответить
Які документи потрібно для дозволу малого прикордонного руху?
palmonych 23 окт 2014 ответить
Що потрибно щоб самому отримати шенген визу.
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником